måndag & tisdag

måndag:

städade en massa hemma. hjälpte mamma med lite saker, bland annat så var jag o mammis iväg och köpte blommor som ska planteras utanför huset, sen drog vi till nordiska också. de hade fått in ett nytt parti med skor. så fick med mig typ 6 par hem. det är så jävla värt alltså. 150:- paret.   åkte till ikea med mamma lovisa o tove på kvällen, sedan hem. träffa viktor en stund. -> sängen

tisdag:

imorse vaknade jag, fortsatte med städningen o annat fix. tove kom. vi o mamma åkte ut till harge. jag klippte morfar medans tove o mamma gjorde iordning på badet. åkte till askersund igen. nu har jag kollat på film oh så. ligger i sängen o ska försöka sova. har en hel del viktigt att göra imorgon, så måste upp tidigt!'


Kommentarer
Postat av: Anonym

när öppnar poolen i harge?:)

2010-06-13 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0