hej

hej igen, det var ett tag sen sist kan man säga..  förra veckan var verkligen fullspeckad. hade inte en ända sekund över till datorn.

det var
- modevisningsträning på måndagen. sedan sov jag hos robin.
- tisdag, skolan, hem, sova
- onsdag, prova kläder och träna inför modevisningen, hem till robin och sova
- torsdag, skola och en massa genrep inför modevisningen, sen hem till ronja och fixa sig. vidare hem till ronjas kompis pauline där hennes klasskompisar var. förfes och sedan bussen till satin för karrofest. helt ok kväll! :D
- fredag, gick jag och ronja upp och drog iväg till skolan för makeup o hår. sedan var det träning träning o träning hela dagen, en genrepsvisning kl 3. och sedan två visningar  till en vid 5 oh en vid 7. nervöst men skit kul! när allt var klart kom robin och hämtade mig, vi åkte till askersund, hyrde film o grejer. men jag somnade direkt i soffan, robin väckte mig o vi gick o la oss.
- lördag, gick upp och senare åkte robin hem, jag åkte med han till åsbro. till farmor&farfar där mina kusiner var- hjälpte f&f att vara lite barnvakt. åkte hem vid 4. fixade mig och tog bussen till kumla. blev en as rolig kväll hemma hos robin med massa kul folk! sov där.
- söndag, vaknade och åkte med morfar te hallsberg. sedan vidare till åsbro med mamma o pappa. åt hos farmor&farfar och sedan åkte vi hemåt. lugn kväll med massa sovande

haha såhär söt var jag på modevisningen. galet kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0