måndag

tog halv nio bussen till praktiken. har rullat permanent hela dagen typ, fram tills vid tre då min kusin max kom till salongen. jag klippte hans stora kaluffs och så..   tror faktiskt det gick rätt bra, såg snyggt ut!  när jag var klar så kom robin och hämtade oss. vi skjutsade hem marren och åkte sen hem till robin.  vi har typ fixat lite med min ipod och ätit spagetti haha. nu ska vi lägga oss och kolla på twilight ( jag har tvingat honom ta hem dom, eftersom att idioten inte sett dom ännu. helt galet.. )  så ja. sedan blir det sova, imorgon väntar en ny praktikdag, tandläkar besök och sprutbesök inne i örebro.  godnatt


min hockeynörd till kusse, nu har han återfått sin korta hockeyfrilla. inte denna busken på huvudet, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0