praktik + mberg

praktik hela dagen, har haft en egen kund idag haha. en dam som hade brutit handen. som jag fick tvätta & föna. nice att få göra lite annat. hon kommer tillbaks till mig på torsdag igen.   sedan har jag typ rullat permanent och lite sånt,

 slutade vid tre och gick direkt bort till tandläkarn. spände rälset, lite skönt sådär!  sedan kom mamma och lovisa o hämtade mig. vi tog en fika på gröna grodan och sedan tog vi en tvinrix spruta. 

vidare till marieberg för att fixa lite grejer. åkte hemåt och kom hem vid halv 8.


detta var nog dagens roligaste inköp. en massa härliga böcker köpta på lagerhaus. nu har jag tillräckligt inför resan.  :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0