dagarna som gått

full rulle här nu, det har hänt en massa grejer.. har tyvärr fortfarande inga bilder inlaggda men ska försöka cirra det a.s.a.p  men sålänge kan jag berätta lite om dagarna.

onsdag: bästaväns födelsedag + askersundsmarken.

torsdag: skolan och sen kommer jag fasiken inte ihåg?

fredag: åkte till mberg med mammi o hennes vänner. köpte en massa roliga saker, sedan hem och fixa en massa. fira valborg med fina vänner. ♥

lördag: soffdag, på kvällen skejtade vi brudarna lite och sedan blev det fest hemma hos mogge widen en sväng. sedan sov josefin här.

söndag: idag vaknade jag av att josse fick stressa iväg till match, så gjorde frulle åt henne och sa hejdå. sedan har jag vårstädat i rummet + garderobsrummet hela dagen. vid 6-tiden så åkte jag pappa o tove ner till pappas jobb. har hjälpt till att flytta en massa varor och så. faktiskt rätt nice med extra jobb. nu är vi hemma, har ätit o så. ska försöka övertala mamma om barca resan nu.  sen blir det sängen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0