härlig onsdag

dagen börjar med ett vackert vårväder utanför fönstret. och självklart åker shortsen då på, för första gången i år.

åker med bussen in till örebro där vi börjar med en ''jörgen föreläsning'' om brandövningar och sådant. sedan går hela klassen mot strike, där vi körde en timmes bowling. trots att jag verkligen hatar bowling, så gick det väldigt bra. jag vann stort över tjejerna. ha ha!  iallafall, efter det så traskade vi vidare, på tipspromenad samtidigt som vi gick till centralparken (?)  massa härlig picknick och roliga skratt. varmt och supermysigt i vårluften. efter fikat, gick vi på hantverksprogrammets modevisning på slottet.

vi slutade skoldagen, och jag gick upp på stan. hittade en skitsnygg bikinitopp på hm. å man blir ju galen på alla snygga bikinisar överallt. man vill ju bara frossa i olika slags modeller, färger och mönster. några armband fick följa med också.

mötte upp tove, eftersom att jag lovat att gå på modevisningen ännu en gång med henne, dock strulade det med biljetterna. så vi köpte oss en glass och tog första bästa buss tillbaks till askersund.

då åkte vi upp till ip och kollade på laget som spelade match. vinst med 3-1 och bästa josse gjorde sitt första mål! nu är jag hemma igen, ska typ chilla järnet resten utav kvällen. vissa börjar ju liksom kl.14 imorgon hö hö. nej men.. här kommer lite bilder ifrån dagen. titta och njut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0