måndag

skoldagen gick väl bra, när jag kom hem käkade jag och bytte om te skejtkläder. drog iväg med brudarna till skejtparken. tränade o tränade, det känns faktiskt rätt bra för att bara vara 4:e gången. snart kommer det funka!

vid 6-tiden så åkte jag josse o tove med deras mammor och en massa andra ut till tjärvesta ängar och gick en superlång promenad bland alla fina blommor. sedan vart det även fika innan vi åkte hem.

nu sitter jag och bölar. precis som jag gjort varje kväll i en veckas tid nu.. känns verkligen såååååååå bra!  ska försöka hoppa in i en dusch eller något. måste tänka på annat. kankse hollywood fruarna? hm..


här är min vackra skejtis.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0