onsdag

lyckades på något märkligt sätt inte vakna när klockan ringde imorse, så sov och vaknade vid tiotiden. då skolan redan börjat för ett bra tag sen. så somnade om, gick upp och åt frukost i lugn o ro.

fixade mig lite smått och tog istället tåget till hallsberg. hade tänkt införskaffa mig lite nya underkläder, bh:ar är mycket behövligt, alla mina hemma har konstigt nog blivit för små!    gick runt o kikade lite, men hittade inte speciellt mycket kul. ett sett med bh och trosor fick följa med iallafall.  gick in i bokaffären för att leta efter en filofax. som jag sedan ett tag tillbaks letat som en tok efter. detta måste vara min tur dag för visst fanns det en, precis som jag ville ha den. till ett mycket billigt pris. satte mig på bussen tillbaks till kumla.


mitt hjärta, haha

nya underkläderna, och juste.. köpte även en halsduk & nagelstärkande.


la mig och sov en stund när jag kom hem. senare kom erica. vi pratade lite,  kollade tv och senare blev det en promenad. så himla skönt, love to talk with you!  nu är jag hemma. ska värma en protion av gårdagens mat. sedan lägga mig. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0