17 mars

gick till skolan för att vara med på lektionerna där. det började med schamopnering och föning av en massa hår. sedan hade vi en sådandär kemilektion igen. denhär gången skulle vi göra tvål. jag och sheila gjorde små rosa bubbelgums luktande tvålar. sista lektionen var frisör lektion, jag fick stå och träna flätning på en docka hela lektionen. jag lärde mig faktiskt en ny as cool sådann!

några tjejer iklassen frågade ifall jag ville följa med dem ut på kvällen och dricka cider. något som är typiskt spanskt. självklart liksom. så på kvällen tog jag med sara sarah och louise och mötte upp spaniorskorna. vi gick till en ciderbar i hamnen. as mysigt. och vilken upplevelse det var att dricka deras cider, inte alls som jag förväntat mig. men det var väldigt gott!  efter några timmar där, gick vi till burger king och åt, och sedan hem till sängen.

klicka för att få bilderna större)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0