..


två spanska frisörer

flera spaniorer, på någon slags kemi lektion.

ja som sagt så började vi dagen i skolan, där jag fick vara med i en frisörsal där eleverna tog emot kunder, ingen kunde engelska och där stod jag som en idiot och förstod nada när dom förklarade för mig på spanska om och om igen vad jag skulle göra.  iallafall så fick jag schamopnera, föna och platta hår.

sedan fick jag vara med på någon kemilektion där dom skulle göra bodylotion, mycket spännande då jag fick det spanska receptet och skulle blanda i alla ingredienser.  senare käkade vi lite och gick tillbaks hem. fotrtsatte vidare till en jätte stor fin grön park, där vi mötte upp sarah och louise. där satt vi ett par timmar i solen och njöt. sedan utforskade vi gatorna och hamnade i ett shoppingcentrum. LIVETS AFFÄRER! så att jag kommer bo där. hoho.

streets of gijon

donuts time!


jag och sara gick tillbaks hem, nagore visade mig hur jag skulle ta bussen till praktiken och sedan la vi oss och sussade typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0