söndag

dagen börjar med att mamma och pappa väcker mig med ett videosamtal. så jag gick upp åt frukost och sen följde med dom ut till harge. var meningen att jag skulle hjälpa till med försäsongsstädnignen men orkade jag de? nehråå. så jag satt i villavagnen och kollade på repriser på tv, och gjorde mat till allihopa. vi åt. sen skjutsade pappa mig till skyllbergsvallen.- fotbollsmöte.  och ja herregud jag börjar verkligen bli orolig. damlaget ser tunt ut. vi har kanske inte änns lag, och snart börjar matcherna. håller tummarna för att det lösersig. åkte med fredde hem. hemma så kollade jag på tv. calle kom och gav mig en efterlängtad bamse kram!    efter en stund ringer sara och säger att hon sandra, tove och lina är ute. så jag bjussar hem dom. lite hungriga som vanligt var vi ju. så vi gjorde vofflor och dom skulle kolla på gossip girl eller vare hette. det tyckte jag och lina var ganska kul he he. men iaf. sen bar det ut. hem till sara o dom. hämta linas grejs sen åkte hon hem, då gick vi hem till johanssons igen. dom fixade sig lite, tove o elvira kom också. vi gick hem till mig, jag och sara smalisar åt mackor, och sen även en massa potatisgratäng o kött. mums såklart. vi gick ut, till 7/11 köpte lite glass och godis. sen skjutsade masse hem oss till mig igen. tove och sara var tröttisar så dom åkte hem, sandra elvira och jag fortsatte partyt. haha påskmust och godis såklart. massa busigt tjejsnack och tusen skratt. kollade lite på film, tog en promenad och senså avslutade vi kvällen vid halv 4 ngn gång med att äta lite gröt. mkt bra kväll, tjejorna är brabrabrabrabrabra pusssssssss

några av dagens stora plus + : maaaaaat, brudarna, bilderna på mig från kumla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0