torsdag

gick upp extra tidigt för att hinna med lite plugg och skriva ut svenskauppsatsen imorse. men så visar det sig att skrivarn inte fungerar? så ganska onödigt att gå upp tidigt.. men då han jag ju iallafall äta frukost. sen skolan. trots att torsdagar alltid är superjobbiga skoldagar så gick denhär hur snabbt och bra som hellst. det är nog pågrund utav vädret, som verkligen är helt underbart!

syon kom med en lapp till mig där det stod att jag prelemenärt vart intagen till frisör på virginska. så nu måste jag verkligen koncentrera mig i skolan. hålla eller höja mina betyg. go cicci!

efter mycket tjatande på mina klasskamrater om att de skulle lämna in pengar till avslutningströjorna. så fick jag idag in allihopa. så på rasten kunde jag o mamma åka till icajouren och hämta ut dom. riktigt söta faktiskt. men otroligt små i storlekarna. jag tog large men skulle nog ha behövt XL. haha tycker verkligen synd om alla killar i vår klass som tog medium. så här såg min tröja ut :


efter skola så hängde calle med mig hem. han gick o la sig medans jag klippte viktor. inte så duktig än men.. det ska jag väl antagligen lära mig på frisör.. hahah! viktor åkte o calle kom ner och sociala sig med mig. han tog kvartisex bussen hem och då började jag packa. vart klar ngn gång vid 9. så sen dess har jag suttit och laddat in musik i min ipod. nu är jag klar 22.25 och duschen väntar. peeling och en rejäl insmörjning. blir att gå upp klockan 3 imornbitti eller inatt? jobbigt värre. hinner nog skriva ett inlägg ändå. herrå <3

Kommentarer
Postat av: Jessika

åhh grattis, du kommer säkert in snygging :D

2009-04-02 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0