lördag

14.46 tjing. vaknade käkade frukost och drog iväg o tränade- bara sex st på träningen tyvärr.. men mathilda bjöd på massa gotti eftersom att hon har fyllt år. tummen upp påde! hem och duscha o käka nu ska jag mamma o lovisa åka till kumla för att fira kusin anton som också fyllt år. sen vidare till m.berg för att köpa lite grejs. kortis inlägg, skriver mer sen.
<3

18.35 hellu nuär jag tillbaks. köpte tre nya plyrsoveraller, ett par örhängen, ett puder & ett solpuder. great! sen kusin som var så himla rolig och satt o lanade med sina vänner när hela tjockasläkten kom. haha blev att äta tårta o sånt som man brukar.. hem mot askersund, hämtade callis i åmmeberg på vägen. nu så kom kalle&casper, så nu äre bara lukas vi väntar på. mamma har gått ut på krogen med jobbet så vi ska va härhemma och mysa en massa.  

01.06 vart melodifestivalen och filmer. brända panpizzor och annat trevligt. jocke kom förbi en sväng. vi allihop har suttit o snackat massa gamla minnen, haha. nu  har jag precis bäddat om mina små bäbisar oh ska ta bort sminket o sova. romme imorn, ska bli feting kul alltså.      pussssis/ cecilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0