måndag

.eyyyy. måndag återigen, hur jobbigt som hellst att stiga upp imorse. mycket tröttare än vanligt!  blev att pallra sig iväg till skolan. dagen rullade på rättså bra otroligt nog. och på so:n så fick vi veta betygen på våra uppsatser om andra världskriget. jag fick mvg, fattarni mvg? kändes så jävla skönt, precis vad jag behövde. jag vart riktigt peppad faktiskt. det var nog det som gjorde att de två sista kemitimmarna gick fort som attans. kom hem och käkade flingor med mjölk, sen datorn. calle skulle skicka efter kläder från junkyard så jag passade på att beställa med. eftersom det är 45%rea där nu.
ett baggielinne från sweet fick det bli. hur chill som hellst. kan nog bli en urskön outfit med ett par gladiatorsandaler och ett par uppvikta baggiejeans fram mot vårkanten.

nu är klockan 19.29 och jag har suttit här sen fyra typ, dax att kila upp te mamsen och snacka lite med henne. kanske ta ngt att käka och kolla på tv.     ♥ / c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0