måndag

jahappp. då vare måndag igen, men ny vecka och nya tag.. skolan var alldeles för segt höll tillochmed på att somna när jag gick mellan lektionerna, denise hänkade hem. jag bytte om och vi gick ner på stan för att möta ronja. vi tre gick o beställde pizza på grillen, massa mumma! satt där ett bra tag och snackade om massa roligt.. sen åkte denise hem. jag och ronja gick till  datastefans. där vare lite folk, stannade där tills ronjas buss gick. då drog jag och solade. hur skönt som hellst, och nu  börjar man faktiskt se resultat efter typ 2-3 gångers solning. haha. nu är jag hemma och ska väl packa upp väskan från igår. sen är det nog faktiskt sängen för min del. såatt jag orkar skolan imorn.  pussssis/ cecilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0