tisdag

hej bloggen, fettisdag idag även kallat semledagen. så i skolan vart man självklart bjussad på semla i matsalen. gotti! efter skolan gick jag hem, åt mat, kollade på lite tv, sen skjutsade mamma mig och syster till ridhuset, där vi hade fotbollsträning. för min del gick det sämst, eftersom jag ger upp såfort det går dåligt för mig. längtar till utomhus säsongen.  kom hem, la mig i ett bubbelbad och nu har jag precis  ätit special K. väntar på att andra avenyn ska börja, så jag kan ju lika gärna fördriva tiden med att plugga till hemkunskaps provet som är på fredag.

IDAG BLEV DET OCKSÅ OFFENTLIGT ATT KRONPRINSESSAN VICTORIA OCH DANIEL
WESTLINGSKA GIFTA SIG. BRÖLLOPET SKA ÄGA RUM NÅGON GÅNG I SOMMAR. ETT
STORT GRATTIS TILL DOM, ÄNTLIGEN! EFTER ALLT DERAS KÄMPANDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0