fredag

nationella i engelska idag, fy sjuttsingen vad svårt det var. vet inte änns om jag kmr klara det. håller verkligen tummarna för det iaf. sen efter dom vare lunch och hk. sen slutade vi. efter skolan åkte jag denise anna o ronja med bussen hem till denise. där dunkade vi musik och fixade oss. sen ner till affären och köpte dricka innan vi gick på bussentill askersund. väl inne i stan så gick vi hem till viktor en sväng. sen ut och så blev det lite smått festande. men kvällen vart otroligt tidig. vid halv elva så åkte jag o denise med anna o hennes pappa, hem te mig. då satt jag o prata lite med denise tills björn kom o hämtade henne. då satte jag på greveholm och käkade chips. somnade nästan på direkten. helt okej kväll. tack brudar med er är allt roligt.  HJÄRTA

jag och sötaste ronja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0