fredag

skönigt värre att det är fredag! även fast solen gömde sig bakom molnen i stort sett hela
dagen. efter skolan gick jag och kalle fram på stan, jag köpte nytt rosa urchekt nagellack &
sen till ica och köpte två hårfärg paket. sen drog jag hemåt och satte mig framför spegeln
med slingmössan på. så himla svårt att dra slingor på sig själv. + att jag har så jävla mkt
hår så det tar ju inte så lite tid. he he. bara två timmar att dra upp alla slingor ;o jaja sen i med
färgen och så. då kom calle och vi satte oss o kollade på typ superhero movie eller ngt sånt
duschade och sköljde ur färgen, fönade håret och fixade lite. sen kom kalle & lukas. vi alla
käkade skinkpaj som mammis gjort. denise kom också, och vi alla gick ut. folketshus för
att kolla på mina klasskamraters band. plus en massa andra band. duktiga varom alla! sen
sög kvällen totalt. jag förstår inte vad jag gjorde för fel? varför blev allt så jäkla knas. så
mitt humör var på botten hela kvällen, och vi drog in vid 12. tv o så- sen sängen.
värsta kvällen på länge alltså. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0