fredag

fredag är fettt massa puss. skolan först, fick veta hemkunskapsprovet. det gick sämst satt fan o grät typ. värsta dagen i mitt liv tror jag. vg -    blääääää. jag skulle ha högre! efter skolan hämtade mamma mig, vi åkte fram på stan, kollade om det kommit in ngt snyggt på letex.   vart faktiskt två tunikor. gick till skoaffärn, hittade ett par hush puppies ''kängor'', halva priset och allt. vilket kap. hämtade syster och vi 3 gick till tutingen och fikade. calle kom dit vi alla åkte hem. blev tv och lite så, jag fixade mig. vi åt mat och drog ut. träffade ronja,denise,alex,kalle,mimmi,lukas,jenny och massa fler. blev att dra runt lite. sen upp till anna. alltid lika trevligt med tjejorna på toan. värsta snacken! hihi. sen upp till ngn lägenhet. förförför läskigt. så vi gick ut ist. ner på stan stog o pratade med alla, sen vid halv 2 gick jag och calle hem och sussade.
 
igår vet jag inte vad jag gjorde. HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0