lördag

vaknade rätt tidigt, frukost och tv. innan det var dags att dra iväg till sjöängen för att träna.  idag gick det riktigt bra för mig faktiskt, hur skönt som hellst!  hem o duscha, sen kom callis. lite film innan jag gjorde mig iordning. sen kom denise & anna, vi 4 + lillasyster gick iväg till viktor.
 
där det blev lite melodifestival innan vi kilade utåt. gick mest runt, sen till shell. där vi tog en korv och stog o snackade ett tag, alex johan o johans tjej var även där. senare så gick jag upp till ngn fest där calle o alex var. men stannade bara i några minuter.  ner och ut. rätt tidig kväll ikväll också- skönt faktiskt. när vi kom hem så blev det snack med calle typ hela natten. kom inte i säng förns typ 3.

calle du vet att jag alltid alltid kommer finnas här för dig, vad det än gäller. du är verkligen min bästa vänn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0