lördag

gick upp rätt tidigt idag, fixade mig och så. sen åkte jag mammi calle och lovisa te marieberg, blev lite grejs faktiskt.

- svarta pumps
- gladiatorsandaler med kilklack
- rosa wayfarers
- grå/svarta jeans
- svart vårjacka
- svart baddräkt
- jeans skjorta
- svart/vit randig tröja
- brunt rambo band
äre någon som är ute efter gladiatorsandaler, så kan jag tipsa om att det finns ett par snygga brun/beiga sådanna på skopunkten, för runt 300 :-  

åkte hem vid tre, satte på en film och sov lite. sen gjorde jag lite fruktsallad till my family, satte på lösnaglar och sånt. åt massa mat, och sen gick jag och calle ut på en promenad. träffade på alex, andreas och alexsbror utan för 7/11. vå åkte med dom hem till alexsbror. satt hemma där och chillade lite. sen skjutsade andreas mig,calle o alex till stan. vi träffade tove, sara o jonas. vi gick till 7/11 ( igen ) haha.  sen upp mot stan och utanför lanet. stog där ett tag, och sen drog vi hem. kollade på lite film, jag somnade på dirr. calle väckte mig oh sa att vi skulle sova nu, maha så blev tvätta sminket o sova.

what have i done? jag hatar dethär. alla är så sjukt falska.   :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0