lördag

morgonen började med bråk. en himlans massa bråk. och allt på grund av en väska. sjukt töntigt! calle vaknade såklart av allt skrikande också. haha. packade en väska o så. sen lämnade vi calle i åmmeberg. vidare mot kumla för att hämta upp f&f o m&m. sen vidare mot grythyttan. käkade mat i måltidenshus. sen till hotellet. massa chill. somnade en stund. gick ner o fikade, la mig i ett skumbad och sen upp o fixa sig. champagne på vårt rum med allihopa, sen ner till middagen. 4 rätters. mestadels gott, förutom musslor och shit sånt är jag inte så förtjust i.  efter middagen blev det att sitta vid brasan, dricka driknkar och spela fia med knuff.  alla knuffade ut mig så när dom typ hade en gubbe kvar så stog jag med alla mina i boet och inte änns kommit ut. så jag gav upp. gick och la oss. somnade väldigtväldigt fort. familjen jag älskar er <3 

blir bara en bild, på farmor,mig,lovisa,mamma,mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0