måndag

åter igen måndag. men skoldagen var rättså lugn faktiskt, inget att klaga på! calle hängde med efter skolan, blev käk, tyra banks show och top model. calle var väldigt rastlös under programen, tyckte det var värdelöst. skulle han få välja program skulle det väl bli the simpsons eller  något. men här i huset äre jag som bestämmer (a'. senså bytte jag om och vi gick te bussen. massa roliga folk on the buss, eller ah typ ronja och linn. sötisar!  gick av vid fotbollsplanen i åmmeberg. träning på dirr. helt okej förutom att jag fått nya skoskav på fötterna. förra gången fick jag på båda hälarna, denhär gången hade jag plåstrat om dom och trodde jag skulle klara mig fint. men då får jag skoskav på båda sidorna av fötterna istället. blödde och hela köret. sån himlans otur. det är alltid sådär med nya skor. men jag får väl peppa med det som mammi sa till mig förut.  '' då är fötterna härdade tills i sommar, och det är ju då det är viktigt  att ha fossingarna hela '' hahaha. efter träningen blev det dusch, sen kom kalle b  en sväng för att hämta sin tröja. vi pratade lite och så, grattis till flickvännen hurru, ni är verkligen supersöta ihop.   senså gick han, då blev det tv med mamma oh syster. spårlöst - verkligen gripande, vi satt allihopa där och snyftade i soffan. sorgligt och så himla lyckligt.    nu är klockan alldeles för mkt. ska sova nu! imorn äre som tur är inga vanliga lektioner iaf. utan vi ska ha sjöängsdag. och klasserna ska tävla om titeln mästarnas mästare. och det är verkligen vår klass som ska vinna. så tagga som fan 9c.  kameran med imorn så får se om det kan bli lite roliga bilder.  nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0