måndag

inte nog med att det är måndag.. all skit bara rasar över mig idag känns det som. jag vet faktiskt inte om jag orkar ta så mycket mer nu, jag känner mig så otroligt tom och ensam, det är fan sjuk. skulle verkligen behöva någon som jag kan lita på till 1000, men alla människor sviker mig. jag måste vara något slags offer.. eller är det något fel på mig? varför ger sig alla på mig? jag vill vara mig själv. migmigmig. vanliga cecilia. men inget tycks fungera.

bröt ihop flera gånger under dagen. så jag gick hem istället. sov och började med bildarbetet. mammis kom och vi åkte till hallsberg och fixade en sak.  hemlis* fikade och åkte hem, nu ska jag städa upp lite, sen  ut och gå med mamma.
MAMMA ÄR MIN BÄSTAVÄNN!                                          

köpte också denhära otroligt rara fransväskan på lindex i hbg. great
       

20.10 ciao. nu ska jag göra smoothie och kolla på lite tv.
en god smoothie:
½ dl björnbär
1 dl hallon
½ dl blåbär
1 ½ dl yoghurt
lite mjölk kan man också ha i

TAKE CARE!           / ceciliah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0