måndag

åter igen ny vecka. för snabbt går det! matte,tyska,so och sen skulle vi ha no. men då tjuter brandlarmet och det ryker i hela korridoren, luktar som fan och allt. ser kemipär stå med en brandsläckare och sprutar in på toan. vi var tvungna att ''springa'' ut. stå där ute i det iskalla vädret o frysa. när vi får gå in igen visar det sig vara någon som tänt på toalettstolen.. alltså sjukt barnsligt & onödigt. vad tänker man på då liksom? ah vi har inget att göra. vi tänder på toan. haha! idioter

dubbeltimme i kemi, fick även veta att jag fick VG på fysikprovet som jag inte alls pluggade till. toppen cecilia. senså bar det hemmåt. calle hänkade också. tog det lugnt ett tag, sen åkte jag mammis o calle till stadium & intersport. köpte nya grusskor till fotbollen och två par springbrallor. hoppade in på onoff och köpte ett silikonfodral till ipoden. vill ju inte repa sönder den direkt, mihihi <3 på vägen hem stannade vi i brändåsen och käkade på donkan. sen åmmeberg och lämnade callis. nu är vi hemma. sängen sängen sängen.

och jag vet min designt är fulast i världen, ska fixa såfort jag får lite tid. tiden saknas förtillfället :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0