onsdag

nu har onsdagen kommit och det är alltså inte alls långt kvar tills helg. ska bli skönt som fan! längta till fredag med brudarna.  idag vare först tyska, sen idrott där vi dansade, hur kul som hellst. sen teknik där jag äntligen gjorde klart min strömbrytare till fick lampan. sen so där vi inte behövde jobba alls, utan fick leka lekar med ballonger och sådär, haha. vi fick även veta att alla lärare tyckte vi var så duktiga igår och att det var vi som skapade stämning och tagg på hela skolan. så dom tyckte vi var värda ett pris. vi vår också åka på bowling resa.   wihoooo! älskar fan min klass. sen sista lektionen vare elevens val. där jag nu har köket, skulle få ta hand om ngra små sjuor. vilket jag tyckte var sådär när jag fick de att det var små dryga fjortisar. haha så jag lät dom göra jobbet och hängde med skönaste fillle och sonny, hahahha vi hade för roligt. sen slutade vi då hämtade mammis mig och vi åkte fram till stan. in på bg:s där dom hade adidas shorts kvar från 80-talet. så mamma snällis köpte ett par till mig och ett par till syster. måste ju vara lite fräck på beachen i lanzarote!
hem oh typ sova en stund, äta och åka iväg till åmmeberg o träna. nu har jag tränat fotboll tre dagar i streck. måste säga att jag faktiskt vart riktig duktig. nyss kommit hem och ska precis duscha.       pussssis / cec

Kommentarer
Postat av: sara

läs gärna min blogg under dom närmsta två veckor då ja e i thailand och steker!



<333<333

2009-03-11 @ 23:06:34
URL: http://slannqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0