onsdag

hej, onsdag = 2 dagar till fredag. nannana och cicci älskar fredagar. vädret är helt underbart, våren är verkligen på väg nu. man känner det i hela kroppen. ivarjefall. skolan gick snabbt eftersom vi bara hade fyra lektioner. vilket av en var seriös. resten var typ idrott, teknik & hemkunskap. efter skolan så gick jag hem. satte mig framför datorn och skulle leta skolavslutningsklänning. har panik att jag inte ska hitta den perfekta, fast det faktiskt är rätt lång tid kvar. det är nog vädret som påverkar en?! satt i flera timmar och letade,

helt plötsligt vare dags att koka nudlar packa väska och dra te bussen. käka nudlarna där,  kom hem te callis och vi kollade som vanligt på asterix och obelix -.-   jag bytte om och han var mkt snällis och skjutsade mig till träningen på hans snygga hojj.

träningen gick faktiskt riktigt bra. och vi var ovanligt många. så himla himla kul! hoppas verkligen fler folk kmr på träningarna i fortsättningen.
 
nu kom jag hem och upptäckte att mina eftersökta gladiator sandaler äntligen äntligen har kommit tbx till nelly.com  så beställde dom på direkten.  även ett par gladiator sandaler i plast. som var röda! gaaaah låt mig vara världens lyckligaste ikväll. jag kommer lätt lägga mig med ett stort smile på läpparna.   


Kommentarer
Postat av: Jessika

snyggaaa, vill med ha sånna!

2009-03-18 @ 22:17:52
URL: http://jessikaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0