onsdag

tjingeling,  skolis gick bra, både idrott och bollspel.  kulikuli. calle hängde med mih hem, vi gjorde wok. sen kom kalle & lukas också. vi allihopa käkade och kollade på kråkguldet. en utav världens kanske bästa filmer. verkligen värd att se. haha! senså vid halv sex gick jag o calle till busshållsplatsen för att vänta på bussen till åmmeberg. men då kommer calles mamma precis och åker förbi så hon hämtade upp oss, så vi slapp åka buss :)  kom hem te calle och kollade på asterix och obelix. bråkade om kuddar, platts i sängen mm. hahah- sen bytte jag om och callis följde mig till fotbollsplanen. träningen började med löpning runt hela åmmeberg typ, sen så bollövningar och match. feting roligt alltså. sen åkte jag med carina, helena, anna & linn hem. då blev det dusch och äta. sen cheka resor med mamma&pappa.  sängen sen     hjertttta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0