söndag

14.59 hejsanhoppsan lillebror. nej men ah imorse så vaknade jag av att pappi ringde o sa att vi skulle gå ner o käka frulle,  så på med kläderna o lite smink. ner och äta en supersuper god frukost. en av de bästa hotellfrukostar jag ätit faktiskt. senså upp och packa ihop alla saker. säga hejdå till gamlingarna och sätta sig i bilen o åka hemåt. skönt att äntligen vara hemma, mamma o pappa drog till skogen. jag o syster var hemma. plötsligt kmr hon o börjar dryga o bli fetaste bitchen. så då blev det värsta fighten. jag blöder på hela handen efter att hon satt sina naglar i mig, fick två smällar i ansiktet oh sen smällde hon igen min dörr såatt alla mina tavlor ramlade ner. så nu ligger dom lite smått trasiga i en hög på golvet. åååååååh fy jag orkar inte med allt bråk. nu ska jag packa upp, bädda min säng osv. tavlorna överlåter jag till syster som får ta upp och städa det hon orsakat. 

20.35 jag har i princip suttit vid datorn hela dagen. så någon nytta har jag nog fan inte gjort idag inte. mamma var iväg och hämtade pizza förut. men det var sista pizzan på ett bra tag nu. de kan jag lova. för imorn startar jag mitt nya nyttiga liv.  måste få kroppen till topp nu när pappis har beställt resa till lanzarote till mig,mamma & lovisa. den 4 april drar vi  iväg. och tänk att det bara är fyra veckor kvar. helt perfekt.   nu äre iaf smoothie och beck som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0