söndag

redan söndag.. helgen har gått sjukt snabbt. lika så denhär dagen, jag sitter fortfarande i pyjamas och klockan är liksom halv åtta på kvällen. och nu nu nu känns det som våren gör comeback igen. all snö är nästan borta och det är ljust ute såhär sent på kvällen. härligt. har börjat packa lite smått, efter som det bara är 5 dar kvar tills lanzarote. men det går inge vidare, jag vill ju ha med mig allt jag äger och har. men den här gången har jag bestämmt mig för att packa väldigt lite grejer. för varje gång jag är ute och reser packar jag med mig hela garderoben, men så använder man inte änns hälften av det. det är bara massa onödigt släpande ju.. så imorn ska jag ta mig i kragen och försöka tänka lite praktiskt. hur nu det ska gå. ? haha,  har även börjat titta på konsthistorieprovet som vi ska ha på tisdag och jag vet det är alldeles för sent, hur jäkla svårt som hellst alltså.  jag ångrar så himla mkt att jag inte började plugga tidigare. men aja.. nu får jag göra det bästa av situationen.  får plugga resten av kvällen och hela morgondagen. fyfyfy.   så dax att gå upp till böckerna och sätta igång.        TAKE CARE! /    ceciliah ♥


veckans pluggande:
konsthistorieprov tisdag
genetikprov på torsdag
uppsats inlämnad torsdag (
som jag inte änns börjat skriva på.. )
+ läxor i tyska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0