söndag

hejs. började dagen med att åka till åsbrohallen och träna. riktigt skönt. nu mera tränar jag fotboll fyra dagar i veckan, det kan inte bli bättre faktiskt! nu längtar man bara till att få gå ut på gräs & börja spela matcher. jag tror jag ska träna en dag i veckan till, men lite lugnare då. ta bussen till hallsberg o simma. kanske sola efter också! hurtigt nu som gäller, mamma jag och syster ska ju åka utomlands på påsklovet. så man måste ju få lite snygg kropp. haha. efter träningen drog jag hem, duschade och så. åt lite mat. och satte på greveholm. somnade som en stock, vaknade av mammis vid 6. gick upp åt vofflor med familjen. senså limmade jag nya lösnaglar! härligt att ha dom på igen, saknat dom mihihi.

oh sen helt plötsligt ropar papsi på mig. jag springer dit och han säger att han har hämtat ut ipoden som jag beställt. helt underbart alltså, jag känner mig som världens lyckligaste tjej just nu. jag har även lagt in musik och bilder på den.  filmer får vänta eftersom jag inte vet hur man gör. men det får jag väl förhoppningsvis hjälp med ngn dag. nu är det beck på
4:an som gäller. hejdå 


stort stort stort stort stort hjärta på min kära ipod touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0