tisdag

uschuschusch, jag orkar inte med skolan alltså. försov mig imorse med. hatar att gå till skolan och inte se ett dugg klok ut. skabbigt värre. vi har haft studietid & matte. blev ingen engelska för att emelie ( vår lärare ) var sjuk. så nu har vi haft rast länge. jag har suttit här i datasalen och försökt få insperation till mitt bildarbete. funderar på att göra ngt med lars winnerbäck, håkan hellström eller bruce springsteen. men kan inte bestämma mig,  vore glad om någon kom med andra förslag, eller ngn rolig ide på vad man skulle kunna hitta på?  snart är det iallafall svenska som gäller. sen bild och efter det slutar vi.  träning på direkten. så skriver nog mer senare ikväll.       TAKE CARE/ ceciliah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0