tisdag

hello alla,  skolan som vanligt först. gick väl rätt bra trots allt, men det är verkligen jobbigt allting.. när vi äntligen slutade så gick jag hem och kollade på tyrabankshow. en väldigt bra talkshow, där dom tar upp väldigt många viktiga och aktuella saker o händelser. så har ni inget för er efter skolan så tycker jah absolut ni ska kika på de,  3:an! sen kom calle. han kollade tv medans jag började på min bilduppgift. vad temat är avslöjar jag inte ännu, utan håller hemligt ett tag till. hihi"  kom igång rätt bra iaf, men var tyvärr tvungen att hoppa träningen, både på grund av pluggandet, men också för att mammi tyckte jag var värd en liten paus, efter allt jobbigt som hänt.  resten av dagen har vi bara vart hemma, chillat och så. jocke kom förbi förut också. men gick nyss. så nu ska vi kolla på 40 year old virgin tror jag den hette. har sett den förr, men man får väl offra sig. haha. sen så nattar calle här ikv.                         TAKE CARE!      / ceciliah ♥


Kommentarer
Postat av: ellenelofsson

ses vi ikväll? :)) <3

2009-03-25 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0