tisdag

vaknade kvart i åtta idag, så det blev en riktigt stressig morgon efter som jag åker till skolan fem över åtta. men jag hann iallafall, men vad gjorde de? värsta huvudvärken och så trött så att jag knappt orkade hålla ögonlocken uppe. så efter en lektion gick jag hem. skulle ändå inte gjort bra ifrån mig iskolan iallafall med tanke på hur jag mådde, kom hem och började skriva min uppsats. så himla svårt. kommer ingen stans känns det som, nu har jag suttit här sen typ? halv 10 och nu är klockan 3. lovisa och denise har kommit hem. så nu ska vi väl käka lite och sen upp till ip. dom ska träna och jag tar med mig datorn så jag kan fortsätta skriva.. så ciao

vi fick ett skitfint träningsställ utav föreningen idag. det ska användas på varje träning och tröjorna ska även användas som uppvärmningströjor innan match.      strumpor, tröja och byxor med namn.  MAN TACKKAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0