torsdag

usch för torsdagar. dom är otroligt sega. vi har alla jobbiga ämnen idag, såsom engelska,so,svenska,matte,no & tyska. man blir helt slut alltså. men vädret har ändå gjort min dag! vi hade g-prov i so också. kunde alla grejerna så.. inget att vara orolig för. efter skolan så gick jag hem och gjorde varma mackor. mumsigt men fett ;o senså kollade jag på topmodel. nu har jag försökt fixa header till bloggen, men har gett upp. ingen ork kvar, så designen får vara såhär ful ett tag till. nu ska jag väl gå upp och dra en promenad med vovie. kanske man skulle sola? får se. bestämma kläder tills imorn och sen sova.    TAKE CARE/    ceciliah ♥

ingen som har lust att fixa en snygg header till mig? vore otroligt bussigt alltså. hör av er isf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0