torsdag

åhhhhh. torsdag, som alla kanske redan vet så hatar jag torsdagar! men jag klarade mig igenom dagen iallafall. men jag blev kallad för subba i skolan, hahah och kan ni tänka er. det var av en 7:a. EN 7:A. hahah att hon vågar. hon borde passa sig, det säger jag bara.  vem vet? hon kanske får ångra det ngn dag. mahahhah....
efter skolan gick jag hem och åt lite, sen blev det att slumra till i soffan, vaknade och la mig i ett varmt bad och kollade på en film, så oerhört skönt alltså. bastu och lite dusch efter det.  precis vad jag behövde. internet fungerade inte igårkväll och inte nu ikväll heller. ( förutom nu såklart. he he ) men ska nog lägga mig strax, kan behöva en långnatts sömn. imorn äre fredag, jag längtar till att få piffa upp mig lite och umgås med lite trevliga människor, får hålla tummarna för att det inte blir ute i minusgraderna hela kvällen, för då går jag nog in och chillar framför tv:n med mina päron. får se.. får se..

dagens tips förästen, ha aldrig för stora förhoppningar om saker och ting och tro aldrig på det bästa. man blir bara så jäkla besviken när man märker att ingenting  blir som man tänkt sig. jag lyckas alltid göra det felet tyvärr

TAKE CARE/       ceciliah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0