torsdag

12.43  sitter i datasalen, vi har svenska. och ska skriva en uppsats. jag tror det blir att skriva om svartas situation i usa. men får se.. dagen har vart riktigt jobbig. men nu är det bara matte o tyska kvar. hoppas det går fort. senare så blire att städa lite, sen packa väskan och dra till farmor&farfar. skönt'  älskar att åka dit ngn gång i bland när det blir för mkt med familjen, man kan bara chilla och inte behöva tänka på allt annat. men nu måste jag skriva ut lite papper. ciao

12.50 glömde säga att vi hade pro i kemi förut. gick utmärkt faktiskt, förutom att jag fick chansa på en fråga. men annars så.  hoppas på bra betyg nu. hahahah hejdå igen

17.46 har packat lite och så, blev inget städande. får ta det i helgen någon dag, nu går bussen om typ 50 min. innan dess ska jag se till så jag inte glömt ngt, ta bort mitt smink och sätta upp håret. senså blire att gå till mammas jobb och köpa massa äpplen och sallad. sen till f&f. imorn efter skolan följer jag nog med denise hem på dirr. ronjis o anna också. fixa oss och lite sånt mys! sen bäre av in till stan igen.

och juste, calle är ju isälen. saknar han faktiskt .. han sms:a mig förut och skrev att han brutit axeln. shitans vad orolig jag blev. som tur var var det inte sant. snart äre ju lördag och då kmr han ju te mejj (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0