17:04

mötte upp sandra, och vi gick till ica, köpte en colaburk och en mini mörkchoklad. sen gick vi till skolan. där ett nationellt prov i biologi i 2½ timmar väntade på oss. gick otroligt nog rätt bra för mig, kunde en hel del kändes det som. sandra raringen svarade bara på 2 frågor. efter provet så klippte vi jockes hår. blev riktigt snyggt, nu är hans kaluffs som fyllde en hel papperskorg borta och skallen är sommarfresh. imorn har vi redan fått nya klippnings beställningar, hihi! lite lektioner och så. sen tog SANDRA OCH JAG sällskap hem. jag kom hem och har fixat ett litet mobilsmycke. snart är det match på ip. men tror inte jag ska vara med och spela, hälsan är inte på topp tyvärr.

som jag sagt i något tidigare inlägg så har jag pimpat mobilen. så jag tänkte bjuda på en före&efter bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0