21.54

träningen förut, var den första träningen tillsammans med skyllbergstjejorna sedan vi slagit ihop träningen en gång i veckan. gick bra! och det var tusen gånger roligare med mycket folk på träningen. det visade sig att jag hade rätt mycket matcher nu här i någon vecka framåt. ( ifall ja nu får spela alla. men det tror och hoppas jag väl? ) det blir nog väldigt intensivt och tufft isf.. får inte slita ut kroppen alltför mycket.

- 7/5 torsdag match med askersund mot östansjö
- 10/5 söndag match med askersund mot ösk söder
- 11/5 måndag match med skyllberg mot kif örebro
- 12/5 tisdag match med askersund mot sturehov
- 14/5 torsdag match med skyllberg mot mullhyttan
- 15/5 fredag match med askersund mot gsbk/kopparberg

kom hem och duschade, kollade lite tv. skulle limma på lösnaglar, men självklart hade limmet torkat? så det gick ju inte. blev att checka lite tv och läsa bloggar. nu är klockan sent, men det gör inget, för imorn är vi minsan lediga nästan, vi har operation dagsverket, men arbetstiden imorn bestämmer jag ju alldeles själv. mhihi det känns underbart! funderar nästan på att dra till örebro en sväng imorn också. kanske någon som vill göra mig sällskap? vore mycket trevligt! slut på bladder. nu ska jag kika lite gamla andra avenyn avsnitt och sen sängen.


jag vill vara busig,glad och kär just nu.   ;$ ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0