godmorgon sunshines

ja godmorgon, idag var jag uppe med tuppen. vid nio-tiden redan. gick då upp och åt en riktig brakarfrulle med mamma och pappa. nybakade frallor, kokta ägg, juice och massa gott.  sedan kom farmor och farfar förbi, tog en fika och så.    nu har päronen åkt till skogen, jag är ensam hemma och på jävligt bra humör! har inte ont i magen längre.. och dessutom så skiner solen. jag spelar winnerbäck skivan på högsta volym och springer runt härhemma o lallar. måste hinna med en promenad i det fina vädret.  om någon timma eller så, nu ska jag iallafall fortsätta njuta utav ensamheten, musiken, solen som lyser in genom fönstret och allt annat som just nu bara är så fantastiskt bra.     puss / cicci the sunshine ahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0