torsdag

ÅHHHHHHHH :@ så jävla ovärt att åka till skolan idag!  det började med att vi skulle börja 15 över 8. men vår lärare kommer inte till lektionen, så ja vi sitter i ca.2 timmar och väntar på nästa lektion som är data. där leker vi lite med en presentation om oss själva. när den är slut så ska vi ha frisörteknik hela eftermiddagen men nehe? då får vi en hemuppgift.. såatt vi slutar då liksom.  en ända lektion på hela dagen och ändå fick man gå upp 5 typ.

tog en sväng hem till farmor&farfar på vägen hem. fikade och lite sånt. sedan åkte jag med dom till stan, nu är jag hemma och dricker smoothie som jag gjort på honungsmelon och hallon. skit god!

ska försöka låna toves solkort och gå iväg till solariet sen. det behövs kan jag lova!

idag halvlåg vi i fåtöljerna i cafeterian och sov typ hela tjejligan.  dessa sötisar plus albo, linn, elin, daniella.  älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0