barcelona 11/6-14/6

        
vi vaknade vid 3 tiden på morgonen, för att ta bilen iväg till skavsta (jag mamma anneli och niklas) vid 7 lyfte planet och bara några timmar senare landade vi på flygplatsen i barcelona. hämtade väskorna och satte oss på en buss. vid busstationen hämtade robin och hans vän johannes oss, så underbart att få träffa älsklingen igen!

taxi till deras lägenhet som låg mitt i barca. jävligt fräsch, he he. fem grabbar i en stor lägenhet. man kan inte förvänta sig speciellt mycket men..   fick träffa alla som bodde där, hur trevliga som hellst!

på kvällen blev det party med massa härliga människor.. sedan åkte jag o robin till hotellet och sov.

nästa dag blev det lite shopping först med mamma och anneli, sedan stranden. på kvällen var jag och robin ute och åt på en restaurang, sen mötte vi upp dom andra och gick till några barer. sedan fortsatte vi natten hemma i lägenheten. robin o jag sov me de andra i lägenheten och mamma o anneli sov på hotellet.

sista dagen gick vi ner på stranden såfort vi vaknat. låg där hela dagen. vid 4 tiden gick vi och åt lunch o sedan vidare hem o tog en powernap. fixade oss lite och partajade lite, ut på en liten barrunda under natten. hem o sova.

måndag morgon så gick vi upp, skulle åka till flygplatsen direkt. och jag kan säga att jag tror det var det värsta jag någonsin upplevt.  att lämna robin kvar där när allt äntligen kändes så bra igen, det går inte att beskriva hur jobbigt det var. hela hemfärden var tårfylld! 

när vi åter landade på skavsta oh skulle hämta ut våra väskor så hade min väska försvunnit. den fanns helt enkelt inte med på planet till sverige. jag fick panik o bröt återigen ihop. bilresan hem tilll askersund var galet jobbig med tusentals tårar. la mig i sängen när vi kom hem, o lämnade inte rummet mer den måndagen.. 

men iallafall, resan var helt underbar. jag är så sjukt glad att jag fick åka. träffa min älskade robin, hans nya vänner och se hur de har det där nere!  det är något jag aldrig glömmer, och hoppas snart på en ny resa. 

robin jag älskar dig ♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0