..

vissa dagar sjunker humöret verkligen till botten, idag är en sådan dag. jag tyckte det räckte med att vakna upp fetaste förkylningen, men den var ingenting mot allt annat dåligt som har funnit i mig idag.

det ända som går runt i mitt huvud hela dagarna är robin, robin robin robin. jag kan liksom inte koncentrera mig på någonting längre. jag känner mig inte som mig själv. jag är alltid den där glada cecilia? nu den senaste tiden går jag o funderar, jag har tankar i mig som liksom ingen förstår. och är inte alls sådär glad som jag vill vara. det gör ont i hela mig bara jag tänker på det. 

tårarna har runnit längs kinderna hela dagen. jag har legat inlåst på mitt rum, utan att äta eller något. bara kollat facebook på iphonen varannan sekund för att se ifall jag fått något mejl eller något. seriöst, det är inte normalt!

jag vill bara ha hem min pojkvän ♥. det här gör mig verkligen galen. tänk att inte kunna ringa, prata, kramas, pussas, träffas eller någonting när man verkligen verkligen behöver..    jag saknar dig robin!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0