onsdag&torsdag

fullt upp som vanligt, nu var det ju min syster som slutade nian förra veckan. så stor tid har gåttt till att hjälpa henne.

onsdags: kom brudisarna hit och fixade sig inför avslutningsmiddag. hjälpte till lite med smink o hår.

torsdag: fixade systers hår  på morgonen, sedan kyrkan för att kolla på alla nior, till sjöängen o kolla när dom gick ut på trappen, sen stan o kolla när de åkte i skrindorna. galet härliga!   så sjukt vackra och lyckliga, grattis alla nior! efter allt så samlades släkten hemma hos oss och åt mat och tårta. på kvällen träffade jag lite folk innan jag och mamma åkte till kumla för att sova där..


lånade bilder från tove. mina bilder kommer senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0