.


 
blev fika + kika i den lilla butiken som fanns på gården. jätte fina grejer där! jag fick med mig en gullig ljuslykta hem.  sedan kunde man bli fotograferad där också. vi ville inte eftersom att vi inte var fixade eller någe. men han tyckte ändå att vi skulle provfota, lite småkul. haha.

när vi kom hem käkade vi mat, jag plockade upp lite väskor och sedan sov jag en stund. nu håller jag på och pluggar. ligger visst efter en del.. sedan ska jag planera veckan lite, sova i kumla eller inte? träningsdagar mm.

detta ska göras ikväll:
- skriva information till min och linas redovisning
- räkna matte
- plugga till idrottsprovet
- lära mig "veckansord"
- blondera lite slingor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0