18 mars

praktiken fram till kl. 1. sedan åkte jag hem, kollade film och sov. vid 10 kanske? började vi göra oss iordning och vid 12 gick jag och sara ner till hamnen för att sätta oss på en uteservering och dricka lite sangeria. senare kom även louise med taxi och vi drog ner till  barsträckan. efter ett tag hittade vi några grabbar som skulle visa oss någon bra bar.  det slutade med att vi satt ute och drack lite istället. mysigt faktiskt! senare gick vi vidare till en bar, som jag tyckte var den bästa hittills. och där fortsatte kvällen fram till kanske 6? och då var jag helt död. spanjorerna skrattade  åt oss, de är liksom ute till 8-9 på morgonen. haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0